Обмін та повернення регулюється Законодавством України, зокрема Законом про захист прав споживачів.

Покупець має право обміняти раніше придбаний товар на:

  • аналогічний (цієї ж марки) з однаковою вартістю, якщо раніше придбаний товар не влаштував покупця через те, що його неможливо використовувати за призначенням (габарити, форма, колір, що не підходить);
  • товар із однаковою вартістю;
  • товар (товари) з вищою вартістю. При цьому оплачується різниця вартості;
  • товар меншою вартістю – інтернет-магазин може запропонувати:
  1. повернути різницю повністю перерахувавши на картку (комісії банку за рахунок покупця),
  2. отримати до товару з меншою вартістю сертифікат-купон вартістю, що дорівнює різниці. Сертифікат-купон застосовується під час наступного замовлення, з отриманням додаткової знижки у розмірі 5%.

При поверненні/обміні видається новий гарантійний лист, в якому встановлюється термін гарантії з наступного дня від дати надсилання.

Обмін/повернення товару належної якості

Проводиться протягом 14 днів від дня покупки за умови:

  • не використання;
  • збереження товарного вигляду (коробка; ярлики);
  • збереження супутньої документації – отримані від продавця документи (гарантійний талон, інструкція з експлуатації);
  • наявний товарний чек.

Якщо при покупці було отримано подарунок – повертається такий товар разом із подарунком і умови повернення застосовуються і до Подарунку.

У разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги.

Обмін чи повернення товару неналежної якості

Заміна або повернення виробу з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться виключно в рамках гарантійного терміну, зазначеного у супутній документації.

Споживач має право:

– пропорційного зменшення ціни  – Магазин компенсує невикористаний період експлуатації (різниця між заявленим гарантійним періодом та строком користування (вважається день покупки +3 дні). Сума до виплати = сума покупки * (гарантійна кількість днів – кількість днів від покупки+3)/ гарантійна кількість днів ;

– безкоштовного усунення несправностей;

– відшкодування витрат на усунення несправностей, якщо ці витрати не перевищують 50% вартості виробу та підтверджуються висновком експерта;

– заміни товару на аналогічний.

У разі виникнення проблем при користуванні просимо попередньо переконатись, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації, дотримувалися правил користування, не лізли самостійно у робочі механізми, закриті корпусом.

У разі, якщо в результаті проведеної експертизи товару встановлено, що його недоліки виникли з вини Покупця, Магазин має право не обмінювати або не компенсувати зіпсований Вами товар, а також має право вимагати компенсації експертизи та доставки, якщо така проводилася за рахунок інтернет-магазину.

Доставка товару вагою до 5 кг (у продажній коробці), з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом, проводиться за рахунок покупця.

error: Copyright Газон Майстер
0
    0
    Мій кошик
    Ваш кошик порожнійПовернутися в магазин