Обмін та повернення регулюється Законодавством України, зокрема Законом про захист прав споживачів.
Покупець має право обміняти раніше придбаний товар на:
- аналогічний (цієї ж марки) з однаковою вартістю, якщо раніше придбаний товар не влаштував покупця через те, що його неможливо використовувати за призначенням (габарити, форма, колір, що не підходить);
- товар із однаковою вартістю;
- товар (товари) з вищою вартістю. При цьому оплачується різниця вартості;
- товар меншою вартістю – інтернет-магазин може запропонувати:
- повернути різницю повністю перерахувавши на картку (комісії банку за рахунок покупця),
- отримати до товару з меншою вартістю сертифікат-купон вартістю, що дорівнює різниці. Сертифікат-купон застосовується під час наступного замовлення, з отриманням додаткової знижки у розмірі 5%.
При поверненні/обміні видається новий гарантійний лист, в якому встановлюється термін гарантії з наступного дня від дати надсилання.
Обмін/повернення товару належної якості
Проводиться протягом 14 днів від дня покупки за умови:
- не використання;
- збереження товарного вигляду (коробка; ярлики);
- збереження супутньої документації – отримані від продавця документи (гарантійний талон, інструкція з експлуатації);
- наявний товарний чек.
Якщо при покупці було отримано подарунок – повертається такий товар разом із подарунком і умови повернення застосовуються і до Подарунку.
У разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги.
Обмін чи повернення товару неналежної якості
Заміна або повернення виробу з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться виключно в рамках гарантійного терміну, зазначеного у супутній документації.
Споживач має право:
– пропорційного зменшення ціни – Магазин компенсує невикористаний період експлуатації (різниця між заявленим гарантійним періодом та строком користування (вважається день покупки +3 дні). Сума до виплати = сума покупки * (гарантійна кількість днів – кількість днів від покупки+3)/ гарантійна кількість днів ;
– безкоштовного усунення несправностей;
– відшкодування витрат на усунення несправностей, якщо ці витрати не перевищують 50% вартості виробу та підтверджуються висновком експерта;
– заміни товару на аналогічний.
У разі виникнення проблем при користуванні просимо попередньо переконатись, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації, дотримувалися правил користування, не лізли самостійно у робочі механізми, закриті корпусом.
У разі, якщо в результаті проведеної експертизи товару встановлено, що його недоліки виникли з вини Покупця, Магазин має право не обмінювати або не компенсувати зіпсований Вами товар, а також має право вимагати компенсації експертизи та доставки, якщо така проводилася за рахунок інтернет-магазину.
Доставка товару вагою до 5 кг (у продажній коробці), з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом, проводиться за рахунок покупця.